Alla inlägg under augusti 2008

Av pernilla - 31 augusti 2008 15:38

Jaha då va denna helg till ända då!!

snart måndag igen.... ibland känns det som om det bara är måndag å fredag...

så nu har jag gjort en arbetshelg igen... fast nu ä jag ledig tre helger på raken.... har tagit semester en helg nu för jag har konfirmation den 13 o 14 september...

Så nu ä de mö å stå i... flytt å konfirmation... men jag har vart smart å lånat en lokal som vi ska vara i efter kyrkan..  smart av mej :)

Men jag tror att jag bara ska bjuda på smörgåstårta.... sen en vanlig tårta... det rcker väl eller???

Jo det får det göra...

Så imöra ska jag gå å beställa den så det inte glöms bort...

nä nu ska jag återgå till matlagningen.... kotletter blir det idag om nån vill veta..... hahahaha

mums ska det bli iallafall

kram på er mina vänner så hörs vi senare..

Av pernilla - 29 augusti 2008 21:10

Jag bara älskar fredagar.......

Fast jag ska jobba hela helgen så ä de så gött me just freda kväll.... fråga mej inte varför men så känns det idag.... haha

annars har jag jobbat idag å sen fikade jag med en arbetskollega efter jobbet... trevligt.

Sedan har jag faktiskt kört bort ett par lådor till nya lägenheten.

Ordnade också med lokal där vi kan ha min dotters konfirmations kalas... har ju ingen större lust att vara hemma bland flyttlådor...

Var nere på stan idag å tittade på talangjakten på åmålshälja som starta idag, de ä bra modiga disse barna som ställer upp.

Det var en tjej på 14 år som sjöng otroligt vackert, sen va de andra som va bra. men sötast va nog den lilla flickan som tillsammans med en större tjej sjöng pilluttavisan....

då ble man lite rörd...

Så nu sitter jag här å slötittar på tv å skriver ett inlägg...

ska hämta min dotter på stan sedan kl 22.00

Hon ska dansa på torget imorgon men jag missar det, jobbar ju :(

Men jag vet det kommer gå såååå bra sååå.

Kram på er alla

Av pernilla - 28 augusti 2008 17:37

Måste bara få lägga in bild på sessan ju!!! underbara älsklingen

Av pernilla - 28 augusti 2008 17:29

HEHE!!

Okej jag ska göra en bekännelse för mej själv nu så får vi se om jag kan sluta förtränga det!!!

men personen i fråga lämnade nog djupare spår i mitt hjärta än jag vågat erkänna... både för mej själv och andra. Märker det efter våra telefonsamtal, å idag märkte jag det extra själv hihi

Men men.......

Saknar dej allt!!

Av pernilla - 28 augusti 2008 09:06

Jaha då var det en ny dag då med nya utmaningar....

hahaha fattar nada jag... skriver inlägg men ska spara så loggas internet ner...

fattar inte detta jag.. men ä ju inget datageni heller haha

skrev ett som blev inlagt sen gjorde jag nåt å det försvann så nu orkar jag inte skriva det igen.. har ju testat tre- fyra gånger...

Jag ä ledig från jobbet idag å då ska jag nog se om jag inte kan packa lite inför flytten... inte långt kvar nu... en månad..

Ska nog fika med en av mina bästa vänner idag... KUL

Nu hoppas jag att detta inlägg kommer in å att det ligger kvar haha

Hoppas ni andra får en spännande dag.. Kramizar


Av pernilla - 27 augusti 2008 19:58

Hmmmmm

Idag har jag vart å letat efter banankartonger på varenda affär men de finns ju inga.

Behöver de eftersom jag ska flytta som ni vet....

Så nu är frågan.........

Äter vi för-jävla lite bananer i Åmål eller flyttar alla just nu?????

Det ä frågan det..

Så nu måste jag fixa andra lådor ju...

men men de löser sej väl

hahhahaha...

Kram på er


Av pernilla - 26 augusti 2008 21:56

Jag skrev ju igår om att jag var JÄTTE-sugen på kladdkaka... Å inte fick någon...

Kan ju meddela er om att jag har fått det idag, å j-lar vad gott det var..

men det var ju bara gott typ fem tuggor sen va det bara mäktigt...

menmen nu har jag iallafall ätit det.

Annars har det inte hänt så mycket här idag. Det gamla vanliga, man går till jobbet sen hem lagar mat diskar å ja ni vet...!

Men man ska väl inte klaga egentligen.

Nä nu blir det strax nattinatt här.

Tyvärr så blev det inte så mycket kul för er att läsa men å andra sidan har de ju som ni ser inte hänt s mö kul heller.

puss på er

Av pernilla - 25 augusti 2008 19:27

fasiken så dumt....... ;(

Jag var assugen på kladdkaka men hade inte tillräckligt med socker hemma...

Å sugen på något va jag... å när man väl blir sugen på nåt kan man ju inte släppa tanken heller...

Så jag gjorde plättar istället... hahahaha inte riktigt samma sak jag vet ... men gött som f_n va de iallafall...

ja det va de de... alltså ingen kladdkaka här... var ju för lat för att åka köpa socker...

så kul va de..

men jag var bara tvungen skriva om detta...

Feel sorry for me please...

Big hug too all of you

Ovido - Quiz & Flashcards