Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

payday

Av pernilla - 27 januari 2009 19:07

japp lönedag idag!!!


Men som vanligt så ä de inge roligt man kan köpa för lönen utan de blir de gamla vanliga... räkningar å mat... hehe men då överlever man ett tag till..


Ja ja så är det nog för de flesta... men jag gnäller inte, har de ganska bra om man jämför hur de har det i andra länder där det råder stor fattigdom..


Inatt vaknade jag av att det var ett konstigt läte ute... trodde först de va på tv:n som jag somnat ifrån men efter jag stängde av så hördes de fortfarande... lät som ett plågat djurskrik eller nåt... Sässan började morra å skälla lite dovt så nog var de nåt iallafall... ble faktiskt lite skraj.

Jag gick upp å kollade ut men jag såg inget men däremot såg jag att de började tändas lampor hos grannar å tillomed så folk gick ur stugorna.

Men riktigt så pigg på de va inte jag... klockan va ju halv fyra.. så jag la mej igen..


Ja inte vet jag va de var men lite äckligt va de..... ;)


Men nu ska jag faktiskt kolla lite på tv:n!!!


Ha de gött allihopa

 
 
wenche

wenche

27 januari 2009 21:11

Lät som det var hämtat ur en skräckfilm hi hi

http://1wenche.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

28 januari 2009 13:49

Men fy...vad kan det ha varit för nåt som lät. Jodu han blev ju inte direkt glad...MEN vad ska jag göra åt det....jag rår ju inte direkt för det....






































 
marina

marina

29 januari 2009 22:19

Det var nog ett rådjur du hörde. Jag har hört samma sak flera ggr och det låter fruktansvärt, låter som ett barn som gallskriker ju..men Leif sa att det är rådjur som låter så...

http://marinaw.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pernilla - 23 februari 2009 14:06

Jag undrar ibland varför de känns tokigt hur man än gör...   Har inte pratat med min mamma på 2 månader nu. Blev såå arg på henne sist så jag mer eller mindre sa upp bekantskapen med henne. Hon har ju svikit mig såååååå många gånger att det brast sis...

Av pernilla - 16 februari 2009 18:42

Tänk om man kunde veta varför en del glider genom livet me knappt ett enda bekymmer! Tänk om man kunde förstå varför en del har de jobbigare än andra! Tänk om man kunde göra vissa saker annorlunda.... Tänk om man kunde låta bli att tänka så mycket......

Av pernilla - 11 februari 2009 08:38

fast har en hel massa som borde göras men jag bara inte orkar.... men å andra sidan springer de väl inte ifrån mej heller..   Satt härom dagen å tänkte på min mamma å undrade hur hon har det.. samtidigt finns det en del av mej som säger att jag inte ...

Av pernilla - 6 februari 2009 20:11

få skriva av mig lite depp o ilska...   1: jag blir så arg när jag hör alltför ofta.. tex. min pappa å jag har ju inte så bra relation och har aldrig haft.. jo å så råkar det hända något med han typ att han blir sjuk eller så.. jo men då helt plötsli...

Av pernilla - 2 februari 2009 17:57

jag har inte glömt bort er.. men har inte riktigt orkat blogga på ett tag... Livet suger ibland om  ni fattar vad jag menar.. Sen har jag ju inte haft nåt å blogga om direkt heller.... Men men man jobbar på som vanlig vet ni.. sen hem å gör jobb nr t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards