Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

tänk om............

Av pernilla - 16 februari 2009 18:42

Tänk om man kunde veta varför en del glider genom livet me knappt ett enda bekymmer!

Tänk om man kunde förstå varför en del har de jobbigare än andra!

Tänk om man kunde göra vissa saker annorlunda....

Tänk om man kunde låta bli att tänka så mycket...

Tänk om man kunde få vissa människor att sluta va så självupptagna så de kan öppna ögonen och se att det finns faktiskt de som bryr sej om de...

Tänk om jag är för självupptagen så jag inte ser att de faktiskt finns de som bryr sej om mej....

Tänk om kärleken finns där fast jag inte ser den..

Tänk om mina barn alltid får vara friska och glada..

Tänk om mina barn slapp undan orättvisor o dylikt...

Tänk om man kunde stänga av alla känslor bara för en dag...

Tänk om det bara är jag som känner så här....

Tänk om inte om fanns.............

 
 
Ingen bild

Helena

16 februari 2009 20:49

Mycket tänkvärt.....du är iallafall duktig på att skriva....Hade inte OM funnits hade många saker sett annorlunda ut..Men jag tror oerhört mycket på ödet...Att det finns en mening med alla de val vi gör å inte gör i livet. Finns en heldel saker som man först sagt Nej till men i sista stun ångrat sej...Det är ett exempel på val. Sen är det nog sant att vi kvinnor ibland tänker ihjäl oss. Borde va mer som männen å ta livet med en klackspark. Fast det är bannemej lättare sagt än gjort. Jag veeet. Stor kram iallafall

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pernilla - 23 februari 2009 14:06

Jag undrar ibland varför de känns tokigt hur man än gör...   Har inte pratat med min mamma på 2 månader nu. Blev såå arg på henne sist så jag mer eller mindre sa upp bekantskapen med henne. Hon har ju svikit mig såååååå många gånger att det brast sis...

Av pernilla - 11 februari 2009 08:38

fast har en hel massa som borde göras men jag bara inte orkar.... men å andra sidan springer de väl inte ifrån mej heller..   Satt härom dagen å tänkte på min mamma å undrade hur hon har det.. samtidigt finns det en del av mej som säger att jag inte ...

Av pernilla - 6 februari 2009 20:11

få skriva av mig lite depp o ilska...   1: jag blir så arg när jag hör alltför ofta.. tex. min pappa å jag har ju inte så bra relation och har aldrig haft.. jo å så råkar det hända något med han typ att han blir sjuk eller så.. jo men då helt plötsli...

Av pernilla - 2 februari 2009 17:57

jag har inte glömt bort er.. men har inte riktigt orkat blogga på ett tag... Livet suger ibland om  ni fattar vad jag menar.. Sen har jag ju inte haft nåt å blogga om direkt heller.... Men men man jobbar på som vanlig vet ni.. sen hem å gör jobb nr t...

Av pernilla - 27 januari 2009 19:07

japp lönedag idag!!!   Men som vanligt så ä de inge roligt man kan köpa för lönen utan de blir de gamla vanliga... räkningar å mat... hehe men då överlever man ett tag till..   Ja ja så är det nog för de flesta... men jag gnäller inte, har de ganska ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards