Alla inlägg den 11 februari 2009

Av pernilla - 11 februari 2009 08:38

fast har en hel massa som borde göras men jag bara inte orkar.... men å andra sidan springer de väl inte ifrån mej heller..


Satt härom dagen å tänkte på min mamma å undrade hur hon har det.. samtidigt finns det en del av mej som säger att jag inte ska bry mej.. men de gör ja iallafall..


Pappa slog på stort å ringde mej en dag... trodde han hade glömt mitt nummer men sen slog de mej att de finns i katalogen ju.. men som vanligt va de ju inte mej han ville prata med egentligen utan de va att han undra vart min äldsta bror var nånstans.. hmmm undrar om jag ä tankeläsare eller nåt som kan veta allt...


ja ni kanske tycker jag ä konstig som skiter i mina föräldrar men de e bara så att jag måste hitta min egen energi å tanka upp den för de suger ut min energi så mycket så det räcker inte till mig...


Sen en dag satt jag å fundera på om det verkligen var möjligt att man kan känna sig sååå ensam i världen trots att man har vänner å egna barn runt sig...  svaret på det fick jag på facebook att det var tydligen möjligt så ..NEJ Pernilla du ä tydligen inte knäpp... ja de va ju skönt att höra iallafall... Men nu ble ju detta ett ganska deppigt inlägg men det kommer ur mitt hjärta..

kram kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards