Alla inlägg den 6 februari 2009

Av pernilla - 6 februari 2009 20:11

få skriva av mig lite depp o ilska...


1: jag blir så arg när jag hör alltför ofta.. tex. min pappa å jag har ju inte så bra relation och har aldrig haft.. jo å så råkar det hända något med han typ att han blir sjuk eller så.. jo men då helt plötsligt så krävs det minsann att man ska ställa upp. Fick höra det sist .. jaha så du har inte vart å hjälpt far din.. men hur fan ska jag kunna veta... Ja ni som läser detta kanske tycker det ä självklart att man ska hjälpa sina föräldrar.. men för mig är det inte det.. har blivit sviken av båda mina föräldrar så många gånger så ..NEJ de ä inte självklart..


Sen för det andra så vill jag bara säga att jag är grymt besviken på min mamma... trodde faktiskt att hon skulle ringa mej å be mej om ursäkt.. men skit i det...


Jag känner mig rätt kluven oxå för den delen...


Jag kommer ALLTID finnas där för mina barn oavsett vad som händer eller vad de gör....


Så därför säger jag till mina barn: JAG ÄLSKAR ER av hela mitt hjärta...


Ja jag ber om ursäkt om detta blev ett tråkigt inlägg men nu känns det lite bättre iallafall..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards