Alla inlägg under november 2008

Av pernilla - 30 november 2008 12:47

har vart uppe å bakat lussekatter så här på fm..

Ska ner till stan å kolla in julskyltningen...

Men ungarna lever sitt liv så de går med kompisar.. inte vill de gå med morsan numera.

Ja grabben å en kompis åkte med grabbens pappa till trollhättan.. de skulle skejta i nån inomhuspark som finns där... Antar att hans pappa ska kolla in siba eller nåt under tiden..

Sofie väntar in tjejgänget så ska de gå ner till stora staden..

Själv ska jag gå med en av mina underbara vänner Malin..

Så vi höres ikväll mina vänner

Av pernilla - 29 november 2008 20:04

Japp nu har jag fått in lite bilder på hur det har blivit här hos mej... måste bara få lite mattor å lite mer på väggarna men de ä nästan klart..

Håll till godo..  Ska ta bättre bilder i morgon när det är ljusare ute.. kan inte med grabbens kamera... tihi

Kram på er

Av pernilla - 29 november 2008 20:03

Av pernilla - 29 november 2008 20:03

Av pernilla - 29 november 2008 20:02

Måste bara få upp lite mer på väggarna

Av pernilla - 29 november 2008 20:01

Sofie´s rum

Av pernilla - 29 november 2008 20:00

daniels rum nästan klart

Av pernilla - 28 november 2008 23:04

då va de fredag då mina vänner...

Vad gör ni då??? själv har jag pyntat lite på Daniel´s rum.. ska göra klart resten till morgonen.

Ska ta kort sedan å lägga ut så ni får se hur de har blivit här hos mej!!

Jag har letat efter mina mattor idag men hittar de fan inte.... har letat överallt men de bara är spårlöst borta... å grejen är den att jag vet att de var med hit i flytten..

Jaja de va mattan till badrummet och till Daniel´s rum jag ville ha.. de jag hade i hallen där jag bodde förut har jag lagt på golvet i källaren...

Har hittat en matta på jysk som jag vill ha till vardagsrummet... blir nog å köpa den..


Kanske beger mej en tur till karlstad imorgon, måste ju iallafall börja spana efter julklappar...

men jaja man får se hur det blir imorgon.

Sov gott nu mina vänner

kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards